قالب وردپرس فروشگاهی

نکات کلیدی که قبل از سفر به گرجستان و ثبت عقد بین المللی در گرجستان باید بدانیم !

ورود به گرجستان (فرودگاه)

افرادی که پاسپورت ایرانی دارند برای سفر به گرجستان باید مدارک زیر را پرینت شده به همراه داشته باشند( حتی اگر از هر مرزی یا ترکیه و کشور اروپای ـ امریکایی و … وارد گرجستان می شوید و پاسپورت ایرانی دارید به این نکته توجه نمایید و حتی اگر پاسپورت ایرانی و کارت اقامت کسورهای اروپایی و …. دارید )


. بلیط رفت و بلیط برگشت
. واچر هتل مطابق با بلیط های رفت و برگشت با ذکر نام شما
. بیمه مسافرت
. برای هر روز اقامت حداقل80 دلار پول نقد

نکته:
اگر پاسپورت ایرانی ندارید و با پاسپورت دیگری وارد گرجستان می شوید بیمه مسافرتی باشید.

نکته:
در فرودگاه تفلیس از طرف افسر فرودگاه سوالاتی در ارتباط با دلیل مسافرت به گرجستان پرسیده می شود لذا بهتر است دلیل سفر ـ توریستی اعلام شود در غیراینصورت ممکن است افسر فرودگاه دچار سوء تفاهم شده و با ورود شما ممانعت عمل آید .( براساس تجربیات کلاینت های ما اعلام نکنید برای ازدواج سفر می کنید )

اینترنت در گرجستان

در خیابان های اصلی تفلیس با روشن نمودن وایفای گوشی و اتصال به Tbilisi loves you می توانید از اینتترنت رایگان در خیابان های اصلی شهر استفاده کنید .

اینترنت فرودگاه تفلیس بدون پسورد و رایگان است ـ به محض ورود به فرودگاه می توانید متصل شوید.


توصیه می شود که در بدو ورود در فرودگاه تفلیس سیمکارت رایگان تهیه کنید (سیمکارت ها معمولا توریستی هستند و با 50 لاری شارژ می شوند )

در ساختمان جاستیس محل ثبت ازدواج نیز اینترنت رایگان است.

مالی و پولی

از هر کشوری به گرجستان سفر می کنید بهترین پولی که می توانید به همراه داشته باشید دلار یورو و پوند می باشد. به راحتی در تمام خیابان های تفلیس می توانید به لاری تبدیل کنید .
در فرودگاه برای تبدیل هر پولی به لاری کمیسیون بیشتری پرداخت می کنید . اما در سطح شهر اکسچنج هایی با کمیسیون صفر هم وجود دارد .

اگر مستر کارت یا ویزا کارت دارید به راحتی در سفر به گرجستان نه تنها می توانید خرید کنید بلکه از بانکمات در فرودگاه یا سطح شهر لاری دریافت کنید .

تاکسی در گرجستان

از قبل با نصب اپلیکیشن های تاکسی اینترنتی Bolt و یا Yandex به محض رسیدن به فرودگاه می توانید از تاکسی اینترنتی با هزینه کمتر استفاده کنید .

گزینه دیگر برای تاکسی استفاده از کیوسک تاکسی داخل سالن فرودگاه می باشد .

ماکزیمم هزینه تاکسی از فرودگاه تا داخل هر 80 لاری می باشد .

نکته : تجربه کلاینت های ما نشان داده است که در صورت استفاده از تاکسی های متفرقه گاها تا 200 یورو هزینه تاکسی دریافت شده است .

جشن عروسی در گرجستان

اگر قصد برگزاری جشن عروسی در گرجستان را داسته باشید می توانید از مشاوره رایگان ما برای تک تک موارد از لباس و طلا و دسته گل عروس و آرایشگاه و عکاسی تا سالن و میهمانی و رزرو میز و رستوران استفاده کنید و با سلیقه خودتان تک تک موارد را پکیج کنید . پکیج مشاوره ما کاملا و واقعا رایگان است و شما مستقیما با ارائه دهنده خدمات ارتباط خواهید گرفت .

نکته مهم : در صورتی که نسبت فامیلی دارید ، حتما قبل سفر اطلاع دهید

برای مشاوره از طریق واتساپ و ایمو وتلگرام ارتباط بگیرید :

00995591225319

قالب وردپرس فروشگاهی
تماس مستقیم واتساپی
ارسال از واتساپ